torstai 17. syyskuuta 2009

Uuden Anyan tähtihetki

Uskomatonta, mutta tänään olen ehtinyt tehdä kortin! Keskellä viikkoa:) On jäänyt monta ihanaa haastetta väliin, ja olen vain käynyt vilkuilemassa toisten tekemiä ihanuuksia, mutta nyt siis pääsen minäkin tauon jälkeen osallistumaan P*skarteluhaasteeseen.

Tällä viikolla aiheena oli bingo, ja mikäpäs siinä, bingohan on mainio seurapeli. Itse valitsin sievän pystyrivin, ja niinpä kortista pitäisi löytyä haaraniitti, nauha ja nappi. Tästä taisi tulla vähän sekava kortti... tekijänsä näköinen :D


Leimakuva on uusi, ikioma The Greeting Farmin Flutter Anya. Tilasin muutaman TGF-leimasimen Yhdysvalloista, ja kotiutuivat jokin aika sitten. Kuvaa en vain leimoista ottanut, joten ilmestyvät sitä mukaa kun ehdin kortteja tehdä. Kuva väritetty ProMarkereilla. Ja nimenomaan väritetty, vähän värityskuvan tyyliin. Mulla ei ole sitä blenderkynää, ja sävyjäkin vielä aika vähän. Mutta harjoitellaan nyt ensin näillä.

Kortin taustapaperit Basic Greyn Offbeat -lehtiöstä. Olen kovasti kyllä ihastunut näihin papereihin. Nauha on keltaista satiininauhaa, mulla on sitä ihan tuhottomasti, kun jostain askartelukaupan alelaarista sitä ostin ison kelan. Pikkuhiljaa yritän sitä kuluttaa pois, eli keltaista nauhaa voi näkyä monessa kortissa. Haaraniitti on tuommoinen tähti, johon nauhan saa pujotettua. Muuten kortissa koristeena vain pikkuiset mikronapit.

Kiva kun piipahdit blogissani!

13 kommenttia:

  1. Ihana kortti!!! Minä niin tykkään näistä farmareista :)

    VastaaPoista
  2. Tosi valloittava kortti! Valtavan ihana kokonaisuus! =)

    VastaaPoista
  3. Tosi ihana kortti. Kivoja yksityiskohtia.
    Olen useasti tuolta Joanna Sheeniltä tilannut, varma ja nopea toimitus ollut aina. Kiva kun toimittavat ilman postareita. Lähes kaikki tuotteet on siellä halvempia kun täällä Suomessa.

    VastaaPoista
  4. Kaunis kortti ja tosi kiva tuo uusi leimasi:)

    VastaaPoista
  5. Todella kiva kortti, tykkään, ei ole sekava!

    VastaaPoista
  6. Kaunis kortti eikä yhtään liian sekava. Tykkään kanssa älyttömästi noista Greeting Farmin hahmoista.

    VastaaPoista
  7. Ihana kokonaisuus! Todella suloinen kortti. Minä nyt en juuri muista leimakuvista kortteja enää teekään kuin Farmareista, joten olen ehkä hieman puolueellinen :-) Väritystekniikkakin on minulla sama, mutta minusta se sopii Farmareihin. Blenderiä ei muuten ole pakko hankkia - lähekkäisten sävyjen käyttö toimii yhtä hyvin.

    VastaaPoista
  8. Söpönen kortti, jotenkin tuo leimasin on aivan ihastuttava:)
    Minä en oikein osaa noita ProMarkereita käyttää, tulee jotenkin kökkösiä värityksiä:(

    VastaaPoista
  9. Ihana kortti! Ei minustakaan yhtään sekava. Kauniit paperit, hieno leimakuva ja kivasti yksityiskohtia :)

    VastaaPoista
  10. Haasteen mukainen tosi magee kortti, eikä sekavuudesta ole merkkiäkään. TYKKÄÄN!

    VastaaPoista
  11. Todella ihana kortti!! Värityskin on tosi upea!!

    VastaaPoista
  12. Ihana kortti. Itse ainakin pidän kovastikin =) Olen muuten samaa mieltä että tuota blenderiä ei välttämättä ekaksi tarvitsekaan, tai tietysti riippuu värittäjästä. Mutta lähekkäisillä sävyillä on ehkä helpompi toimia. =)

    VastaaPoista
  13. Hieno kortti! Tosi kivoja yksityiskohtia, ja leimakuva on ihana!

    VastaaPoista